Most Amazing Facts About Sania Mirza Life Style

Admin
3 Min Read
Sania mirza

Most Amazing Facts About Sania Mirza Life Style

ثانیہ مرزا ایک ہندوستانی ٹینس اسٹار ہیں اور دنیا کی ٹاپ ڈبلز ٹینس کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔  وہ سب سے کامیاب ہندوستانی خاتون ٹینس کھلاڑی ہیں۔  ثانیہ ایک انتہائی باصلاحیت نوعمر ٹینس اسٹار کے طور پر منظر عام پر آئی اور اس نے ومبلڈن میں گرلز ڈبلز کا ٹائٹل جیتنے سے پہلے ہندوستانی مقامی

سرکٹ میں کئی ٹورنامنٹ جیتے۔

 ثانیہ نے مقامی سرکٹ میں متعدد سنگلز چیمپئن شپ جیتیں اور گرینڈ سلیم سنگلز سرکٹ میں بھی قابل اعتبار کارکردگی کا مظاہرہ کیا لیکن وہ اس طرح کی ترقی نہیں کر سکی جو اسے پسند ہوتی۔

ہندوستانی ٹینس سٹار 35 سالہ ثانیہ مرزا نے جنوری میں اعلان کیا تھا کہ وہ اس سال ریٹائر ہونے کا ارادہ رکھتی ہیں – لیکن وہ پہلے سے ہی کچھ سوچ رہی ہیں۔  اپنا بڑا اعلان کرنے کے چند دن بعد، اس نے اعتراف کیا کہ یہ بہت جلد ہے کیونکہ وہ اب بھی ٹینس کھیلنا پسند کرتی ہے اور “باقی سال کے لیے 100 فیصد دینے کا ارادہ رکھتی ہے اور واقعی میں یہ نہیں سوچنا چاہتی کہ اس وقت کیا ہونے والا ہے۔  سال کا اختتام”، اس نے انڈیا ٹوڈے کو بتایا۔

 نوجوان خواتین کو کرکٹ کے جنون میں مبتلا ملک میں ٹینس کھیلنے کی ترغیب دینے کے علاوہ، ثانیہ اپنے مضبوط، آزاد جذبے کے لیے بھی جانی جاتی ہے جس نے انہیں کئی طریقوں سے ایک رول ماڈل بنایا ہے۔

اس نے 2005 میں حیدرآباد میں ویمنز ٹینس ایسوسی ایشن (WTA) کا ایک سنگلز ٹائٹل جیتا تھا، لیکن اس کے پاس ڈبلز اور مکسڈ ڈبلز میں 43 ٹرافیاں ہیں، جن میں چھ گرینڈ سلیم شامل ہیں۔

 اس نے 2003 سے 2013 تک ہندوستان کی خواتین کی سرفہرست ٹینس کھلاڑی کے طور پر لاکھوں ڈالر کی انعامی رقم جیتی ہے، ایڈیڈاس، ولسن، ایئر انڈیا اور ٹاٹا ٹی کے ساتھ ان کی توثیق سے سب سے اوپر ہے۔

 جب چھ سالہ مرزا نے ٹینس کھیلنے میں دلچسپی ظاہر کی تو اس کے مقامی کلب کے کوچ نے اسے یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا کہ وہ ریکیٹ سے چھوٹی ہے۔  اگرچہ اس کی ماں نے اس کے لیے لڑا، اور اسے اندر لے آئی۔

Share this Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version